O nás

Internetový obchod Bigsexshop.sk Vám ponúka široký sortiment erotického tovaru pre dospelých. Klasické ako aj luxusné erotické pomôcky, erotické prádlo pre intímne chvíle, vibrátory, dilda, lubrikačné gely, žartovné predmety a osvedčené  pre lepší sex, to všetko má Bigsexshop.sk vo svojom sortimente. V ponuke máme erotické produkty renomovaných značiek z celého sveta vrátane luxusných erotických pomôcok.

Zakladáme si na 100% diskrétnosti

Uvedomujeme si že nakupovanie erotických pomôcok môže byť pre niekoho problém. Odsudzovanie okolia, zvedavé pohľady a tiché šuškanie je to z čoho máme strach. Aj toto vieme a snažíme sa vám to uľahčiť. Všetky naše zásielky, bez ohľadu na cenu tovaru, balíme so stopercentnou diskrétnosťou.

Obchodné podmienky

Pre zobrazenie všeobecných obchodných podmienok kliknite sem

Reklamácie

Reklamačný poriadok Bigsexshop.sk sa riadi príslušnými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v Európskej Únii.

Reklamovať je možné iba tovar zakúpený od www.bigsexshop.sk, zaplatený a len v priebehu záručnej doby, ktorá je na všetky výrobky 2 roky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia objednávky. Reklamácia je vybavovaná v súlade s platným Občianskym zákonníkom. Obchod www.bigsexshop.sk je povinný reklamáciu vybaviť najneskôr do 30 dní od jej začatia.
Vzhľadom na charakter a povahu tovaru neodstraňujeme vady na výrobku. Pri reklamácií sa môžete rozhodnúť, či Vám vymeníme tovar kus za kus, vrátime zaplatenú sumu alebo s doplatkom/preplatkom vymeníme za iný tovar.

Pre uplatnenie reklamácie stačí, ak nám tovar doručíte (osobne, poštou, kuriérom) na adresu osobného odber. Pre urýchlenie reklamácie budeme radi, ak budete postupovať podľa nižšie uvedeného postupu.

Postup reklamácie:

  1. Kontaktujte nás emailom na info@bigsexshop.sk, alebo telefonicky na čísle 0948 041 949.
  2. Pošlite tovar na nasledujúcu adresu:
    Ul. 1. mája 32/5
    024 01 Kysucké Nové Mesto.
  3. Tovar pošlite klasicky poštou, doporučene. Dobierky nebudú prevzaté!
  4. Produkt zabaľte tak, aby nedošlo k poškodeniu pri preprave. V prípade poškodenia tovaru pri preprave smerom od Vás k nám, reklamácia nemusí byť uznaná.
  5. Pribaľte k tovaru akýkoľvek doklad o kúpe a reklamačný protokol, ktorý si môžete stiahnuť tu.
  6. Doručenie reklamovaného tovaru k nám, Vám potvrdíme emailom. Ak sa tak nestane do dvoch týždňov od dátumu odoslania, kontaktujte nás, pretože mohlo dôjsť k strate v preprave.
  7. O celom priebehu reklamácie Vás budeme informovať telefonicky a e-mailom.